ANDREJ PREGELJ

O meni ?

Andrej Pregelj, rojen 21.08.1975 v Ljubljani. Mladost sem preživel v Kopru kjer imam še vedno stalno prebivališče. Končal sem poklicno šolo za upravljanje in montažo energetskih naprav in takoj po končani šoli začel z delom. Z delovnimi izkušnjami in umetniško žilico sem po več kot desetletnimi izkušnjami začel trnovo pot obrtništva povezanega z umetnostjo.

Trenutno živim in delam v Ljubljani.

Kombinacijo praktičnih izkušenj ter občutka za estetiko nadgrajujem v svojo zgodbo – v svojo umetnost, poslovne koncepte in lastne inovacije.

Blagovne znamke

Biografija

Andrej Pregelj
Andrej Pregelj

Preveč posloven in marketingar v eni osebi da bi bil “pravi umetnik”…..ampak kar nam je prirojeno se pač ne da spremeniti. Če ne bom sam umetnik bom pač promotor ali mecen za druge umetnike ali umetnost nasploh. Zato je moja umetnost večinoma podvržena uporabnosti in uporabi v marketinške namene.

Želja in moto življenja je poraba viška energije v pozitivna dejanja ter ustvarjanje.

Z dolgimi leti ustvarjanja in delovanja tudi kot obrtnik, podjetnik,nepremičninar, marketingar sem razvil svojevrsten koncept razvoja ideje do končnega marketinškega namena in nato nazaj na prototip, projekte in detalje podrejene marketinškemu namenu.

Treba je vsako idejo sprva prodati, nato si belim glavo kako jo tehnično narediti ali izvesti na koncu pa se posvetim izgledu.

Zelo sem strikten in strog pri vseh fazah projekta ali prenove, saj je ključ za kvaliteten projekt skrit v detaljih in marsikomu nepomembnih postopkov.

Moje prepričanje in usmeritev  vse-življenskega izobraževanja in izpopolnjevanja:

Genialnost je v tem da znaš eno stvar narediti na 1000 načinov, vedno na nek nov inovativen način. Ne odobravam pa konvencionalno prepričanje da je genialnost v tem da znaš in se učiš ponavljati v neskončnost in učiti se na pamet do zadnje vejice in pike.

Poslovna odličnost pa v tem da znaš doseči cilj z konceptom, katerega v vsakem trenutku lahko, dopolneš, spremeniš sebi ali projektu v prid.

Kralj današnjega kapitalistično – zmanipuliranega časa pa je tisti kateri napove, privabi občinstvo, dobi za to plačilo, nato skoči in ponovitev skoka spridoma trži.

Glavni “bog” med “bogovi”  pa je tisti kateri sestavi zgodbo okoli megle, jo dobro zapakira in  proda za zlato.

Svoj obrtniški koncept poskušam počasi skozi druge veje poslovanja vpeljati v druge svoje panoge delovanja.