MARKETINŠKI STRATEG – VIZIONAR – KERATIVEC
Prodajati pošteno, realno, prodajati z zgodbo
Ker sem sam po sebi rojen manipulator – prodajalec mi klasični prijemi v marketingu ustvarijo prej odpor kot želen rezultat.
Odebeljen oglas, jumbo plakat, akcija, popust, tekstovni opisani oglas artiklov nikoli in nikakor ne vpliva ključno na moje potrošniške odločitve.
Zato zlahka razvijam koncepte v marketingu, kateri predstavljajo na pošten, realen, na vizualen način zgodbo prodajalca in izdelka.
Take zgodbe prodajajo a brez posiljevanja, brez pretirane manipulacije.
MOJE NALOGE IN ZADOLŽITVE V MARKETINGU
Kvaliteta zgodbe se meri z kvaliteto vsebine

MOJ POGLED NA KLASIČNI MARKETING
Marketing je večinoma megla! Megla ima lahko zgodbo, megla ima lahko obliko


BLAGOVNE ZNAMKE ZA PODROČJE KONCEPTUALNEGA MARKETINGA
Marketing je večinoma megla! Megla ima lahko zgodbo, megla ima lahko obliko
ZAKAJ SEM ZAŠEL V MARKETING
Prodati a ne prodajati



REFERENCE MARKETINŠKIH PROJEKTOV
Stopnice do ključnih ciljev
PODROČJE DELOVANJA V MARKETINGU
Širina storitev, vendar usmerjene ozko v branže, katere dobro poznam
