MARKETINŠKI  STRATEG – VIZIONAR – KERATIVEC

Prodajati pošteno, realno, prodajati z zgodbo

 12

Ker sem sam po sebi rojen manipulator – prodajalec mi klasični prijemi v marketingu ustvarijo prej odpor kot želen rezultat.

Odebeljen oglas, jumbo plakat, akcija, popust, tekstovni opisani oglas artiklov nikoli in nikakor ne vpliva ključno na moje potrošniške odločitve.

Zato zlahka razvijam koncepte v marketingu, kateri predstavljajo na pošten, realen, na vizualen način zgodbo prodajalca in izdelka.

Take zgodbe prodajajo a brez posiljevanja, brez pretirane manipulacije.

MOJE NALOGE IN ZADOLŽITVE V MARKETINGU

Kvaliteta zgodbe se meri z kvaliteto vsebine

MOJ POGLED NA KLASIČNI MARKETING

Marketing  je večinoma megla!  Megla ima lahko zgodbo,  megla ima lahko obliko

BLAGOVNE ZNAMKE ZA PODROČJE KONCEPTUALNEGA MARKETINGA

Marketing  je večinoma megla!  Megla ima lahko zgodbo,  megla ima lahko obliko

ZAKAJ SEM ZAŠEL V MARKETING

Prodati a ne prodajati

Presežek manipulacije je v minimiliziranju le te za doseganje željenih ciljev današnje dobe. Najboljši prodajalci so danes tisti kateri prikrito manipulirajo in to kupce, kateri so sami po sebi najboljši manipulatorji kateri padejo na svojem terenu, ker niso bili odkrito manipulirani.

REFERENCE MARKETINŠKIH PROJEKTOV

Stopnice do ključnih ciljev

PODROČJE DELOVANJA V MARKETINGU

Širina storitev, vendar usmerjene ozko v branže, katere dobro poznam